EVOLUTION SOCCER KLAN

Forum klanu Evolution Soccer

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-12-16 18:09:08

denis1294

Administrator

191612
Skąd: Krapkowice
Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 12
Punktów :   

REGULAMIN

REGULAMIN LIGI KLANÓW

I. Opiekunowie "LK"

I.1 Na potrzeby "LK" wyłonione zostało 4-osobowe grono ,które czuwać będzie nad prawidłowością rozgrywek, rozstrzygać wszelkie spory i podejmować decyzje związane z działalnością "LK". Do jego zadań należeć będzie także sprawne zorganizowanie i przeprowadzenie rozgrywek. Decyzje opiekunów "LK" są ostateczne i nieodwołalne.

Oto organizatorzy:

- rogal71 - I, II, III Liga
- datysu - IV, V Liga
- lis_wsp - VI Liga i eliminacje

- babolex - Liga Rezerw

II. Klany

II.1 Liczba członków jednego klanu nie może być mniejsza niż 5 zespołów, dopuszcza się natomiast klany liczniejsze [ klan 5 osobowy nie może mieć w składzie 2 obcokrajowców ]. Każdy klan musi wybrać swojego kapitana i jego zastępcę.

II.1a Kapitan klanu jak i jego zastępca musi być członkiem klanu.

II.2 W czasie jednego sezonu można dokonać maksymalnie 2 zasileń klanu i dowolną liczbę uszczupleń, z zastrzeżeniem, że klan musi mieć w swoim składzie minimum 5 członków.

II.3 Wszelkie zmiany w składach klanu będą ważne po zgłoszeniu do opiekunów "LK", i wpisaniu przez nich w specjalnie do tego celu założonym temacie. Drużyna zgłoszona, tzn. wpisana do tematu, może grać w najbliższej kolejce.

II.4 W skład klanu mogą wchodzić 2 drużyny z zagranicy (po 1 szwecja 1 chińczyk max) z tego w jednej kolejce LK mogą wystąpić 1.

II.4a – W trakcie sezonu przez klan mogą przewinąć się tylko 2 drużyny zagraniczne.

II.5 Jeden zespół może w danym sezonie być członkiem maksymalnie dwóch klanów, z zastrzeżeniem, że zmiana klanu następuje przed rozegraniem 50% spotkań przewidzianych w terminarzu, tzn. w pierwszej rundzie rozgrywek. Zmiana klanu przez zespół w rundzie rewanżowej jest niemożliwa.

II.5a Transfer wewnątrz klanowy po rozegraniu 50% spotkań (w rundzie rewanżowej) jest możliwy tylko z zespołu rezerw do I składu , o ile limit wzmocnień nie został wcześniej wykorzystany.

II.6 Po zgłoszeniu klanu do rozgrywek Ligi Klanów, nie dopuszcza się zmiany nazwy klanu, aż do zakończenia sezonu.

III. Pojedynek w "LK"

III.1 Pojedynek rozgrywany jest w piątek i trwa 1 dzień i składa się z 5 dwumeczy rozgrywanych między wybranymi do niego drużynami.

III.1a – W przypadku drużyn zagranicznych i związanych z tym różnic czasowych oby 2 mecze muszą być rozegrane w Piątek zgodnie z Polska strefa czasową. Wszelkie problemy z tym związane będą rozpatrywane na nie korzyść drużyn zagranicznych.

III.2 Do godz. 23:59 w sobotę poprzedzającą mecz kapitan klanu gości (bądź osoba wyznaczona przez niego) podaje 5 drużyn, które wystąpią w pojedynku. O swoim wyborze kapitan klanu gości (bądź osoba wyznaczona przez niego) zobowiązany jest powiadomić na forum http://forum.managerzone.pl (w specjalnie do tego celu założonym temacie). Jeśli takowy skład nie zostanie podany przez gości, gospodarz otrzymuje walkowera, a kapitan gości dodatkowo zostaje ukarany żółtą kartka (bez możliwości dogadania sie Klanów)

III.2.a Po wstawieniu składu przez gości nie można dokonywać żadnych zmian w składzie. (mimo ze jest sobota godzina 22:00 a gość ma niby czas do 23:59) Klan przyłapany na edytowaniu posta ze składem zostanie ukarany czerwoną kartką , (co za tym idzie walkower 0-30) tak samo jak i kapitan klanu.

III.3 Do godz. 23:59 w poniedziałek poprzedzający mecz kapitan klanu gospodarzy (bądź osoba wyznaczona przez niego) dobiera do pięciu przeciwników 5 zespołów ze swojego klanu i tym samym sporządza harmonogram spotkań (kto z kim). 5 zespołów z klanu gospodarzy zostaje tym samym zobligowanych do wysłania wyzwania swojemu przeciwnikowi na najbliższy piątek. O swoim wyborze kapitan klanu gospodarzy (bądź osoba wyznaczona przez niego) zobowiązany jest powiadomić na forum http://forum.managerzone.pl (w specjalnie do tego celu założonym temacie dotyczącym danej kolejki). Jeśli takowy skład nie zostanie podany przez gospodarzy, goście otrzymują walkowera, a kapitan gospodarzy dodatkowo zostaje ukarany żółtą kartką (bez możliwości dogadania sie Klanów)

III.3.a Po wstawieniu składu przez gospodarzy nie można dokonywać żadnych zmian w składzie. (mimo ze jest poniedziałek godzina 22:00 a gospodarz ma niby czas do 23:59). Klan przyłapany na edytowaniu posta ze składem zostanie ukarany czerwoną kartką (co za tym idzie walkower 0-30) , tak samo jak i kapitan klanu.

III.4 Drużyna klanu gospodarzy biorąca udział w najbliższym meczu "LK" ma obowiązek wysłać wyzwanie do wtorku, do godz. 12:00 swojemu przeciwnikowi. Jeśli tego nie uczyniła przeciwnik, (gość) otrzymuje walkowera. Gość ma obowiązek przyjąć wyzwanie do środy do godziny 12:00, jeśli tego nie uczyni przeciwnik,(gospodarz) otrzymuje walkowera.

III.4a Przyjęcie spóźnionych wyzwań leży wyłącznie w dobrej intencji rywala, który ma prawo je zarówno przyjąć jak i odrzucić.

III.4b Kapitan lub inny członek klanu , który spóźni sie z wyzwaniami, a później będzie domagał się walkowera za nieprzyjęcie wyzwań wysłanych po czasie lub pisał coś o fair-play otrzymuje żółta kartkę .

III.5 Wynik w pojedynku składa się z sumy wyników 10 meczy - zgodnie z regułą 3 pkt. za zwycięstwo i 1 pkt. za remis. Bramki zdobyte w poszczególnych meczach nie mają znaczenia.

III.6 Zwycięstwo w pojedynku klanów daje 3 tzw. duże pkt. do tabeli "LK", remis - 1 pkt.

III.7 Do godz. 23.59 w środę po pojedynku kapitanowie obu klanów zobowiązani są powiadomić o wyniku na forum http://forum.managerzone.pl (w specjalnie do tego celu założonym temacie dotyczącym wyników danej kolejki). Jeżeli wynik od obu kapitanów się zgadza opiekun wpisuje wynik do tabeli i aktualizuje tabelę. W przypadku nie podania wyniku, kapitanowie zainteresowanych klanów, ukarani zostaną żółtą kartką i kolejną tydzień później, aż do skutku. W przypadku 3 żółtych kartek kapitana i co za tym idzie wykluczenie go z rozgrywek, kolejne kartki dostawał będzie jego zastępca.

III.8 Walkowery mają prawo przyznawać jedynie organizatorzy. Walkower liczony jest jako 3:0 w jednym meczu.

III.8a Powstanie wszelkich nieprawidłowości należy zgłosić opiekunowi "LK" oraz na forum przed podjęciem jakichkolwiek dalszych działań. Walkower będzie przyznany tylko w przypadku jeśli drużyna zgłaszająca ma nadal wolny termin.

III.9 Za wystawienie w składzie drużyny nieuprawnionej do gry (drużyna ukarana kara pauzy, niezgłoszona do składu, czarna lista lub 3 drużyna z zagranicy) klan przeciwny otrzymuje walkower 30-0 czerwona kartka (i 48-0 rezerwy) a kapitan klanu wystawiającego skład żółtą kartkę
III.9a Walkower zostaje przyznany na wniosek klanu przeciwnego lub po wykryciu nieuprawnionej druzyny przez organizatorów.

III.10 Walkowery trzeba zgłaszać odpowiednio wcześniej, jednak nie później niż do środy do godziny 23:59, po tym terminie nie rozegranie meczu z jakich kolwiek przyczyn będzie traktowane jako remis bezpunktowy.

III.10a Zgłoszenie walkoweru dotyczącego drużyny nieuprawnionej do gry, po tym terminie nie będzie skutkowało przyznaniem walkowera

III.11 Wszystkie spory rozstrzygają opiekunowie "LK". Jeżeli rozstrzygnięcie po czyjej stronie leży winna będzie niemożliwe - spotkanie danych drużyn nie będzie brane pod uwagę przy pojedynku klanów

III.12 Osoba która trafia na czarna listę nie może podawać składów, ani wnosić o walkowery.

III.13 W przypadku przyjęcia wyzwania po terminie i ustaleniu spotkania, mecz uznawany jest jako rozegrany, pomimo tego, że drużyna nie zmieściła się w terminie. Mecz ustalony = Mecz rozegrany. Jeśli w takim spotkaniu był przyznany walkower i żółta kartka żółta kartka to walkower jest cofnięty kartka jednak pozostaje.

IV. System rozgrywek "LK"

IV.1 Liga Klanów ManagerZone obejmuje sześć lig, odpowiednio: Ekstraklasa, II liga, III liga, IV liga V liga oraz VI liga z czego III liga jest podzielone na grupy A i B Ligi IV na A,B,C i D - V liga na A,B,C,D, natomiast VI liga na A,B,C,D,E Ekstraklasa, II liga, III liga, IV oraz V, liga składają sie z 8 klanów. VI liga w zależności od ilości klanów w danym sezonie.

IV.2 Z Extraklasy spadają drużyny, które zajmą 7 i 8 miejsce w tabeli, zespół z 6 miejsca rozegra baraż z 3 drużyna z 2 Ligi. Z II ligi do Extraklasy automatycznie awansują 2 pierwsze drużyny. Spadają 7 i 8 a 5 i 6 grają baraże o utrzymanie się z 2 pozycjami w tabeli z III ligi ( 5II Liga -2 III grupa A 6II Liga – 2 III grupa B). Z III ligi automatycznie awansują zwycięscy poszczególnych grup, a drużyny z 2 miejsc rozegrają baraż o awans, spadają drużyny z miejsc 6 7 i 8. Z IV ligi automatycznie awansują zwycięscy poszczególnych grup, a klany z 2 miejsc rozgrywają baraże miedzy sobą (IVA- IVB IVc-IVD) spadają 7 i 8 miejsca 6 gra baraż z 2 lub 3 drużyna z V ligi (losowanie). Z V ligi awansują zwycięscy grup. 2 i 3 drużyna w grupie gra baraże o awans do IV ligi (2 miejsca w grupie są rozstawione 3 miejsca i 6 z IV ligi sa dolosowywane) W przypadku rezygnacji klanu z uczestnictwa w LK lub karnego usunięcia klanu z rozgrywek awanse lub spadki mogą ulec zmianie. W pierwszej kolejności korzysta klan z ligi w której grał klan usunięty.

Mała nagroda dla klanów z najmniejsza ilością kartek w sezonie

W momencie powstania wolnego miejsca (wycofanie się klanu, lub usuniecie) w wyższej lidze, mały bonusik
- awans bezpośredni, jeśli klan zajmie miejsce w barażach
- baraż, jeśli klan zajmie niższe miejsce
- klan nie spada, jeśli zajmie miejsce spadkowe.
(wszystko oczywiście tylko wtedy, gdy jest wolne miejsce i można takie przesunięcia robić, nie zabierając miejsca tym, którzy to wywalczyli na boisku)

IV.3 O wyższym miejscu w grupie (lidze) decyduje w pierwszej kolejności ilość zdobytych w trakcie rozgrywek punktów. Przy równości decydują kolejno:
a) Większa ilość punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami (przy więcej niż 2 klanach sporządza się dodatkową tabelkę, do której wpisuje się wyniki wszystkich spotkań między nimi)
b) lepszy stosunek małych punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami
c) większa liczba zdobytych małych punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami
d) mniejsza liczba straconych małych punktów w meczach pomiędzy zainteresowanymi klanami
e) lepsza różnica małych punktów zdobytych w całych rozgrywkach
f) większa liczba zdobytych małych punktów w całych rozgrywkach
g) mniejsza liczba straconych małych punktów w całych rozgrywkach
h) większa liczba zwycięstw w całych rozgrywkach
i) losowanie.”

IV.4 Baraze

IV.4.a. Mecze barazowe są meczami mijajacego sezonu i obowiazuje skłąd wystawiony na poczatku sezonu z ewentualnymi 2 wzmocnieniami.

IV.4.b. o wyniku decyduje
-suma punktów z 2 meczy klanowych
-bramki w poszczegolnych spotkaniach ( 10/16 meczy )
-bramki strzelone na wyjezdzie ( jako wyjazd jest traktowany gość w meczu klanowym, a nie poszczegolne mecze na wyjazdach)

IV.5 "Błąd MZ" :
Pod pojęciem "Błąd MZ" mamy na myśli sytuacje, w której dany klanowicz jednego dnia rozgrywa 3 spotkania towarzyskie, i z tego powodu ( w wyniku limitu 10 meczów towarzyskich na tydzień) nie mogą być rozegrane 2 mecze towarzyskie w piątek. Sytuacja ta będzie traktowana jako półwalkower i drużyna z zajętym terminem będzie ukarana w jednym meczu walkowerem 0-3, jeśli drużyny nie dojdą do porozumienia gdzie ma być rozgrywany drugi pojedynek 2 walkower dla drużyny z wolnymi terminami

V. Kartki za walkowery

V.1 Zespół "przyłapany" na walkowerze dostawałby żółtą kartkę .

V.2 W przypadku tzw. "półwalkowerow", czyli sytuacji, gdy jeden z klubów może zagrać tylko jeden z meczów z powodu istnienia górnej granicy (10) liczby meczów towarzyskich, klub taki nie dostawałby żółtej kartki .

V.3 Kartki żółte otrzymane na podstawie powyższych przepisów sumują się.
- druga żółta kartka drużyna pauzuje 3 kolejki
- dwie żółte kartki zdobyte w 2 kolejnych kolejkach drużyna pauzuje 6 kolejek
Kartki nie przechodzą na następny sezon.

V.4 Aby nie było nieporozumień kapitanowie lub osoby odpowiedzialne za podawanie składów w danym klanie mieliby obowiązek sprawdzać temat : Kartki, wykluczenia, czarna lista i podawać skład bez drużyn, które muszą pauzować w poszczególnych kolejkach.

V.5 W przypadku, gdy liczebność klanu zostaje uszczuplona i posiada on mniej niż 5 drużyn gotowych do gdy w danej kolejce - rozgrywa w danej kolejce tyle meczów ile może (kluby z czerwonymi kartkami nadal nie mogą grać), a pozostałe mecze rozpartywane są jako walkowery dla klanu przeciwnego. W interesie klanu jest znalezienie i przyjecie klubów, które mogłyby klan reprezentować.

V.6 W przypadku przyznania walkowera 0-30 za niepodanie składu wszystkim drużyną klanu przegranego będącym na liście kar odejmowany jest jeden mecz kary .

V.7 Drużyna, która otrzyma w sezonie 3 żółte kartki zostaje usunięta ze składu klanu do końca obecnego sezonu oraz nie może występować w LK w jakimkolwiek klanie w sezonie następnym - trafia na "czarną listę"
V.7a Klan z którego w danym sezonie na czarna liste trafi gracz, nastepny sezon zaczynał by od minusowego stanu punktowego odpowiednio do ilosci graczy z czarnej listy (1 gracz -1 punkt 3 graczy -3 punkty)

V. 8 Klan, który otrzyma 2 x czerwoną kartkę (dwa walkowery 0-30) zostaje usunięty z rozgrywek, zaś klan, który wystawił drużynę rezerw po trzech walkowerach odpada z rozgrywek(walkowery oddane przez rezerwy i pierwszy skład sumują się i usuwany jest klan z LR i LK).

V.8a Jeśli występuję wykluczenie wszystkie wyniki tego klanu są anulowane.

V. 9 Za każdy walkower 0-30 kapitan klanu otrzymuje żółtą kartkę , przy walkowerze dla klanu rezerw kartkę otrzymuje zastępca od rezerw

VI. Klany Rezerw

VI.1 Klan rezerw będzie przysługiwał tylko dla Klanów grających w Lidze I , II, III i IV

VI.2 Dla Klanów rezerw utworzona jest oddzielna liga skłądajaca się z 4 grup po 6 klanów.

VI.3 Rezerwy graja systemem 8-8

VI.4 W kazdym Klanie zostaje powołany zastępca kapitana ds rezerw, który będzie ustalał i podawał skład.

VI.5 Do Klanu I jak i do rezerw grających pod tym samym szyldem mogą dołączyć tylko 2 nowe drużyny podczas sezonu.

VI.6 Nie ma limitu liczby klanowiczów w jednym Klanie

VI.7 Walkower w Lidze Rezerw liczony jest jako wynik 48-0.

VI.8 Rotacji drużyn Klanu I do Rezerw i odwrotnie obowiązywać będzie:
- w każdym meczu Klanu Rezerw może zagrać wyłącznie jedna drużyna z Klanu I
- w każdym meczu Klanu I mogą zagrać dwie drużyny Klanu Rezerw

VI.8 W klanie rezerw nie mogą występować drużyny zagraniczne (Polacy grający w innych ligach niż Polska traktowani są jako drużyny zagraniczne)

VII. Uwagi końcowe

VII 1. Wszelkie sprawy, które nie są ujęte w niniejszym regulaminie, rozstrzygają opiekunowie "LK" (mogą, ale nie muszą, to uczynić w porozumieniu z kapitanami klanów). Ich decyzje są ostateczne. Ponadto opiekunowie mogą modyfikować niniejszy regulamin poprzez dodanie punktów, które nie były dotychczas w nim zawarte, by na przyszłość o zaistniałych sytuacjach decydowały zapisy w regulaminie. Opiekunowie mogą także (w uzasadnionych przypadkach wynikających z doświadczenia nabytego w trakcie rozgrywek) zmieniać zapisy w niniejszym regulaminie. Zmiana nie może dotyczyć kluczowych dla danego sezonu postanowień regulaminu (w szczególności: zmiany liczby członków klanu, możliwości i terminów przeprowadzania roszad w składach klanów i systemu rozgrywek) w trakcie trwania danego sezonu.


PRECEDENS


- jedna drużyna w jednej kolejce klanowej nie może być umieszczona więcej niż w jednym składzie klanu w ramach rozgrywek LK. (LK, Liga Rezerw, Eliminacje). W przypadku zaistnienia takiego zdarzenia zostaną przyznane walkowery w spotkaniach z udziałem tej drużyny (3-0 / 3-0) a kapitan klanu zostanie ukarany żółtą kartką.

- za wprowadzanie organizatorów w błąd, czyli domaganie się walkowera, który wcale się nie należy, umyślne wpisywanie nieprawidłowego wyniku, zgłaszający ten fakt może otrzymać żółtą kartkę

- za ewidentne unikanie gry (przykład mecz toma-tybur sezon IX) unikający otrzymuje czerwona kartka i pauzuje 3 kolejki. Jeśli ktoś znajdzie sie w takiej sytuacji jak tybur i zmuszony jest wysłać pierwszy wyzwania musi jednocześnie powiadomić o tym przeciwnika w GB i organizatorów w temacie tabele.

-każda zmiana raz podanych składów na pojedynek LK (obojętne, czy podaje gość, czy dobiera gospodarz) jest traktowana bezwarunkowo jako WO, bez względu na to, czy ktoś dobrał pary do drużyn z innego klanu, czy ktoś się pomylił, czy miał gorszy dzień, czy go osa użądliła, albo że było trzynastego.

- jeśli kapitan klanu w podanym składzie na mecz umieści 2 razy tą sama drużynę to w jednym z tych meczy jest walkower 0-3 0-3

- Wszystkie posty ze składami, parami, wynikami i wnioski o walkower które nie będą zawierały Ligi, nazwy klanów po miedzy którymi jest mecz nie będą rozpatrywane, co może owocować walkowerem 0-30 za niepodanie składu, żółta kartka kartką za niepodanie wyniku lub nie przyznaniem walkowera.

Offline

 

#2 2008-12-17 16:07:23

poceluj

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 3
Punktów :   

Re: REGULAMIN

Dobry regulamin

Offline

 

#3 2008-12-17 16:33:44

denis1294

Administrator

191612
Skąd: Krapkowice
Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 12
Punktów :   

Re: REGULAMIN

każdy klan ma taki sam regulamin

Offline

 

#4 2008-12-18 15:13:03

Emer5

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: REGULAMIN

zawsze ten regulamin:d

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutoshinobifighterz.pun.pl www.orp.pun.pl www.bannedteam.pun.pl www.interprzestrzen.pun.pl www.gra-wladca-pierscieni.pun.pl